Translate

Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

ΜΕ ΕΧΕΤΕ ΞΕΧΑΣΕΙ

Είμαι μεγάλη
οχι σε στρέματα οπως άλλες αλλά σε ηλικία.
Ειμαι η μάνα σας που στο χώμα μου γεννηθήκατε
και μεγαλώσατε εδώ και χιλίαδες χρόνια.
Είμαι αυτή που γέννησε παιδιά που τη δόξασαν 
και την έκαναν δυο φορές βασίλισσα του κόσμου.
Ειμαι αυτή που τα παιδιά της
φώτισαν με το μυαλό τους και τη παλληκαριά τους
με το μεγαλείο της ψυχής τους
και της καρδιάς τους ολόκληρο το κόσμο.
Είμαι η ΜΑΝΑ που ειναι τυλιγμένη 
περήφανα με το γαλανόλευκο μανδύα 
ποτισμένο με το αίμα των παιδιών της ανα τους αιώνες 
που δεν άφηναν κανένα να τη πειράξει.
γιατί τους είχα δώσει ολο το δικαίωμα  να είναι υπερήφανα για μένα
και τα εφόδια να θεωρούν τους εαυτούς τους 
τους πιο τυχερούς ανθρώπους στο κόσμο στη γη.
ΚΙ ΟΜΩΣ
Εσείς τα μικρότερα παιδιά μου μ εχετε ξεχάσει...
δε διδαχτήκατε απ τα μεγαλύτερα αδέρφια σας σε τίποτα.
Αφήσατε το καθένα να ασελγεί πάνω μου
να λέει το μανδύα μου 
ΠΑΝΙ
και εμενα 
ΠΟΡΝΗ
ΠΟΙΑΝ;;;;;;;;
ΕΜΕΝΑ
που το μεγαλείο μου το αναγνώρισαν ακόμα και οι εχθροί μου.
Αφήσατε καποιον με το όνομα 
ΚΡΑΤΟΣ
να μου φέρεται πρόστυχα και ξεδιάντροπα χειρότερα 
κι απο γυναίκα του δρόμου.
Κι εσείς τα παιδιά μουκάθεστε και τον κυττάτε
ΑΜΕΤΟΧΑ 
ΑΔΙΑΦΟΡΑ
Εχω κάνει πολλά
 κι εχω αντέξει ακόμα πιο πολλά
ΑΛΛΑ
τη δύναμη να αναστήσω τα ένδοξα παιδιά του παρελθόντος
ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΩ
οπως και σαν ΜΑΝΑ
δεν έχω τη δύναμη να μισήσω κανένα απ τα παιδιά μου
οσο αδιάφορο είναι 
οσο κι αν μ έχει πονέσει.
ΕΛΠΙΖΩ ΜΟΝΟ
το φως που κουβαλάτε να σας ανοίξει τα μάτια 
και να δείτε πόσο κακό μου χετε κάνει.
ΤΙ ΚΑΚΟ ΚΑΝΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ
ΣΤΗ ΜΑΝΑ ΣΑΣ ΕΛΛΑΔΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου